星期四, 10月 03, 2013

新娘。身良 - 了解下LPG New Endermolift 面部提升療程先~~

原來.... 結婚真係好煩... 定係因為我懶?? 就算唔擺酒都已經覺得夠麻煩~不過,一世人一次,靚一次,花多小小功夫,唔緊要啦! 
靚,皮膚同身體一定要去到最佳狀態。所以幾個月前我已經開始左special diet 同 exercise plan,當然一些可以令自己更加perfect 既treatment 一定唔少得。
呢幾個月為左慳錢,如非必要我都無去做機啦。
但係下星期我就會去沖繩影結婚相,包包面又邊好睇呢,出發前一定要攪攪佢! 於是,上週末我來到了LPG New Endermolift 的 Seminar 了解一下。

以前在醫美中心工作過, 所以對LPG 的療程都不會太陌生,特別是Cellu M6 除左有美體功效外,更可以改善痛症。可惜無機會親身體驗,未有機會跟大家分享神級儀之功效。
今次體驗療程地點會在佐敦遠東5樓的Promised Land SPA,感覺很放鬆很舒服,待療程體驗後再和大家分享這裡的環境啦~


不知道從何時開始,我呢隻天不怕地不怕的美容白老鼠開始對一些入侵性及創傷的美容療程有抗拒,一D要痛過先靚或損晒煥膚的治療會令我過份緊張。所以以前打開的Botox 及 激光美白等治療我都唔敢再做,亦都因同一個原因,提升了我對LPG New Endermolift treatment 的興趣。

呢部就係Endermolift 儀器啦,同一部儀器可以改善皮膚不同的衰老問題。重點就在於這機動活瓣機頭上,活瓣機頭開動後會釋放能量刺激皮膚底層細胞,活瓣更會以內壓方式活動,微微將皮膚表面夾起,增加皮膚組織的運動。


了解後,等我簡單總結一下Endermolift Treatment 的重點:

療程的6大好處:
安全,天然,無創,無後遺症,即時見效,效果持久。
(人越大就越蛇gwea,凡事都要安全祟尚天然的好。)





療程的4大功效:
1. 激發透明質酸自生:以往只認知透明質酸是以外塗及注射兩種方法令皮膚吸收,當然外加物質一定不忽化學成份,注射更有一定程度的風險。相比下,自生的透明質酸更加天然及安全,更加容易被細胞吸收,加強補濕功效回復彈性。
2. 促進膠原蛋白合成:從了解食物營養中得知蛋白質分為好蛋白及壞蛋白,好蛋白可由人體直接吸收,多以生物本體自生為主。壞蛋白需經過消化再吸收,營養大打節扣。我們平常從食物中吸收到的蛋白質經過高溫烹調後轉成壞蛋白,而膠原蛋白只是蛋白質中的一小部份,試問我們每日要吸收多少蛋白質才夠令皮膚回復緊緻呢?? 唯只有促進自生的膠原蛋白合成,才是最有效最持久的方案。
3. 深層活化肌膚真皮層:增強皮膚的抵抗力,使皮膚更健康,令效果更見效,更持久。
4. 改善皮膚本身素質,提升皮膚的光澤,緊緻,彈性,鎖水能力,更有效減淡深淺皺紋。


 (按圖放大參考療程)


療程除了可以應用在面部外,更適合施用在下巴,頸,鎖骨心口位置及其他身體部份包括手指,令全身整體年輕化。(呃人都要呃得全面D好! )
連最容易出賣年齡的頸及手脂皮膚都照顧到,難怪Endermolift Treatment咁受女明星歡迎。加上非創傷性及無後遺症的治療,比起Botox 等注射性治療更安全及"活動自如" 啦。 哈哈哈!!

喜歡Endermolift Treatment的又何止外國明星呢? 名模陳嘉容小姐更是LPG 的超級大粉絲,由頭到腳都交拖給Promised Land SPA 的LPG treatment,聽到她的親身分享,。更加令我心郁郁呀~ 


LPG 的treatment 及產品很受喜歡享受優質生活之男女歡迎,世界各地已有數十個大型SPA 及酒店引入LPG,當中包括香港的四季酒店。難得今次得到LPG 送我療程一次作為新婚禮物,皇后級的享受使我心情額外興奮。



無創Treatment 後不會在皮膚表面造成損傷,我可以更放心在出發影結婚相前進行療程。 
已經book 好下星期啦,期待LPG 收起我的包包面,交比你啦~~ 













Follow Me: 
wengichow@gmail.com

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...