星期一, 10月 26, 2015

NUXE皇牌晶亮全效護理油的奇妙用法


如果要我揀對NUXE最深刻嘅係乜,大概我只能答係佢嘅獨有香味。人嘅五官好特別,總有特別靈敏之處。我嘅鼻係特別敏感,有一d氣味係會令我有好深刻嘅印象。



仲記得第一次接觸嘅NUXE產品,並唔係皇牌護理油,亦唔係面霜,而係香薰蠟燭。佢嘅香氣真係深深吸引到我!當然啦,NUXE係結合咗植物療法及芳香療法嘅法國星級護膚品牌, 每一支產品都係以珍貴植物精華提煉,香味同功效都有一定保證!而事格多年後,我終於可以同NUXE嘅皇牌晶亮全效護理油邂逅,咁啱佢係今年推出咗20周年記念限量版,加入插畫令護理油更加有個性!





NUXE 晶亮全效護理油 假日悠閒限量版HK$268 100ml


唔講唔知,原來晶亮全效護理油都有好多類用法架...

髮尾油 呢個應該係最comment嘅用法,可以改善及修復髮尾乾燥開叉,不過原來都有投巧架。先將油係手心搓開,好似查hand cream咁,再由髮中用手指梳至髮尾,將油滲透全條髮絲。平日我只係搓下搓下髮尾,原來咁係唔夠全面滋潤架。


減少毛燥  梳頭前係梳上噴上一下護理油,可以順服頭髮,減少頭頂飛甩毛,整齊幾多!



髮膜 深層滋潤頭皮可以減少掉髮、加速健康頭髮生長。用法先用護理油按摩頭皮,再加暖毛巾包頭,20分鐘後清洗成個頭即刻有返光澤架!


手/腳膜 做髮膜又點可以唔用佢做埋手/腳膜呢,先按摩手指頭及腳踭等會長硬皮嘅位置,再套上手套/腳套,可加熱毛巾加強滲透添。

眼膜





Sleeping mask 呢個方法唔係人人受到,但對於我呢個長期極乾嘅大嬸黎講就好適合啦。係面日用開嘅面霜上加上一spray護理油,推開mix埋,厚敷上面,皮膚會慢慢吸收,全面都得到滋潤,第二朝包滑呀!


暫時諗到咁多方法啱我用,如果你比我更乾,仲可以試下加入粉底試一試!
但我始終都係鐘意用cream黎mix粉底多d 。轉季天我嘅CC Cream都唔多夠潤啦,試一試同NUXE埋晶亮瑩肌保濕面霜一齊塗,發現效果都唔錯,皮膚全日都好滋潤唔繃緊,又發現有好嘢新用法啦!



其實護膚品嘅用法多不勝數,不妨多作嘗試,了解下佢哋,話唔定又會發現多一個新用法呢!






----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...