星期日, 6月 18, 2017

肌膚的補充良品。DAYLA復活草極致保濕精華

雨落個不停,迫住日日都要閂窗開冷氣,冷氣吹得多攪到我面都乾繃繃,瘋狂飲水同塗保濕產品黎滋潤返d 皮膚先得!





今日要推介嘅係來自台灣嘅DAYLA 復活草極保濕精華(HKD$398/30ml),喺呢個天氣用最啱不過,精華質地超爽滑,上面推一推已經吸收晒,仲保濕度仲好持久,本身咁怕冷氣嘅我,唔夠半日就已經乾到叫生叫死,用左復活草就可以頂到大半日,去到黃昏時間先開始有乾嘅感覺,果然皮膚都復活埋呀!


精華嚴選非洲白茅萃取,有效深層修復皮膚,配合埋玻尿酸,解決乾燥同時仲可以增加皮膚彈性,修復同時滋養肌膚。保濕精華採用嘅都係天然材料,所有皮膚都啱用架。


唔知係咪連皮膚都知道復活草係好野,本身由每次一泵,去到依家已經加到2泵啦,早晚潔面爽膚後各一次,唔洗兩個星期已經去左半樽。皮膚同我個胃一樣咁食得,哈哈哈。皮膚明顯好左,乾感同暗啞都明顯少咗,仲多返彈性添!



我估佢係有史以來第一支K得咁快嘅精華,質地細滑到同得多都唔覺笠,皮膚多多都吸得晒。見到皮膚嘅改善,好啦,我的面珠,你想食就食幾多啦!


Thanks DAYLA
【產品由My Princess HK提供 DAYLA 復活草極致保濕精華
可到香港分銷商購買 My Princess HK 我的公主


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...