星期三, 6月 26, 2013

戀戰沖繩2013自駕之旅 ❦ 準備篇

好多人都問我地做乜要pre-honeymoon,明明就係一月先結婚,依家就去蜜月旅行??
哈哈, 其實我地本身都打算旅行結婚,只不過我嫌無啦啦要去外地註冊又要洗一筆,不如用黎自己嘆好過啦~~
所以註冊都照樣係香港,之後既小型婚禮會點攪...... 去左旅行先算!!

好友係旅遊公司做,好辦事得多~ 話咁快我地要既資料都已經到手~
十月中去沖繩都仲算係旺季,加埋搭住紅日,機票個d都要貴小小。冇計啦,我想夾埋生日一齊慶祝,男人話蜜月旅行就唔好慳wor..

來回機票 (連稅) $3,420.... 其實都ok 架啦..

本來係7日6晚既行程,就因為由沖繩去石垣既機票都要成千蚊,好唔抵咁。所以決定下次先去,6日時間玩沖繩,充裕有突啦~~
(朋友話去石垣其實係去玩個度既resort,建議下次可以由台北轉機過去同留多少少時間,咁玩會好玩好多~~)

初步排左頭兩晚係那霸市過夜,第3日開始北上,一路向上玩
網友話那霸市d酒店都係商務式既多,唔係resort 既就唔好預個酒店會好靚,不過就一定唔會差得去邊既..
所以係那霸市住個兩晚就唔洗咁講究啦,平平地住那霸東急逼斯佛酒店

Tokyu Bizfort Hana Hotel, 一晚都係HKD$700



男人話白晒晒似醫院wor.... =.="


第3晚打後我地就會 '住好D'... 嘻~~ 夾埋我生日一齊慶祝!!
全日空萬座海濱洲際酒店 InterContinental ANA Manza Beach Resort,就係戀戰沖繩個間呀~~
不過真係好貴,一晚都要成2-3千... 我地住2晚weekend HKD$3,890 + 1晚weekday HKD$2,780,真係好金呀...



人人都話ANA 係沖繩既頂級resort, honeymoon trip 豪下啦...


我remarks 左係Honeymoon trip, 唔知酒店有冇special arrangement 呢?


搵埋朋友租車一次過唔洗煩... 第3日開始自駕遊啦,
S Class 4日3夜,承惠HKD $1,300,好耐冇揸車啦,呢個trip 共中一樣最期待既環節就係揸車四圍走~~ LOOK FORWARD 呀~~

之後就要plan行程同埋check 下有d咩餐廳好食~~ 仲有大把時間~ 可以慢慢plan~~~ yeah~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...