星期二, 4月 15, 2014

戀戰沖繩2013自駕之旅 ❦ Day 2 琉球王國+天久Ryubo 樂市


半年了,PRE蜜月半年後才能繼續寫蜜月遊記,可想而知我呢半年來幾忙...
總總關係,我離開工作了半年的地方,今日又開始了新挑戰,趁呢個過渡時間,趕埋呢個未完成的蜜月遊記先~

2013.10.11
Day 2 - 琉球王國+天久Ryubo 樂市
蔚藍既天空就係我愛上沖繩既原因,雖然係10月炎夏天氣,但天仍然吹來涼風,真係好清爽!!

今日第一站先去琉球王國,選擇坐巴士體驗一下沖繩既公共交通,83號由那霸到玉泉洞,車站就係東急酒店附近既巴士總站,過一條天橋就到架啦。

第一去坐日本巴士,乜都唔識,好在旅遊書入面有教定上車第一步就係要取票,之後到落車既時候,司機叔叔會因應上車時既車站分區收費。

呢程車都要坐成個幾鐘,欣賞下沖繩市外既風景,影下相傾下計,時間好快就過架啦。




地埗!! 落車~~


琉球王國入面算唔算多野玩??HMM,坦白講如果唔係我地兩個自high 既,呢一站係百分百既伏 =.=" ... 睇你點去衡量呢D文化野啦~~ 入場票同節目既收費都唔算貴既。


玉泉洞,即鐘乳石洞。係琉球王國呢一個並唔係全沖繩最大既一個,另一個係石垣島既會再大D。但係呢個全長都成廿分鐘架,我地都係唔好嘥時間,衝呀!!!沿路有班外國人都同我地一齊衝,不過佢地咁高大,睇住佢地左閃右避,真係笑死我地啦。



琉球王國入面仲有其他館比如蛇館,琉球手作,造紙,彩染等等,有時間有興趣都可以去體驗下,而我地呢。。都係對食有興趣D~~


呢串石垣牛,真係おいしい!!!!! 好可惜佢就係我今個trip 食過既唯一一'餐' 石垣牛。


約花左45分鐘就快閃遊完琉球王國。沖繩既天氣實在太美了,出發去下站前影多兩張相留念先~ 


呢度發生左蝦碌位,因為唔知個巴士站實際地點,我地走左班車要打的走呀。(自已記得就好啦, 醜野唔好周圍講.. 哈哈哈~~)



來到本身冇打算去既新都心天久Ryubo 樂市,就因為中了國際通及琉球王國的伏,加上王生又想買佢既神奇畫板;於事我地就跟住個地圖續間電氣店問, 到最後神奇畫板就搵唔到啦,不過我就多左機會練日文~~


天久Ryubo 樂市入面大多數都係大shop,有MUJI、UNIQLO、BEST電器、Sports Depo 及 百元店等... 不過全日都只係得2串串燒落肚既我地已經餓到冇精神行街啦,醫肚至上!!


天久Ryubo 樂市都有幾間不同款式既餐廳,我地一早有聞沖繩既意粉係水準料理,隨便家都好好食既,哈~好,我地就求奇行入呢間係樂市入口位既意式餐廳啦!
一人點了一個意粉,分別係王生favourite 既拿波理同my favourite Carbonara, 


意粉分量超大,平常情況下,我地share一個再加一個小吃就會剛剛好,不過基於"4點先食第一餐"同"實在太好食" 既情況下,我地竟然食晒!!! おいしい!!

食完,去國際通買埋手信,即回酒店繼續我哋晚上活動,先不要亂諗嘢,對於我哋黎講,日劇係我倆生活嘅一部份,來到日本點可以唔留一晚係酒店睇電視呀!陪同我哋嘅仲有安堂機械人木村同7-11嘅生果!

今晚要早啲休息,因為聽日開始自駕之旅!!
快啲離開好悶嘅那霸市,向恩納出發!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...