星期二, 10月 01, 2013

戀戰沖繩2013自駕之旅 ❦ 行程篇

時間過得真快~ 下星期就要出發我們的蜜月自駕之旅LU~
計劃得七七八八,行程當然是如常地由我安排啦~~

有幾項很想很想玩的活動沒有加入行程中的.. 
1. 與海豚游泳 - 因只限入住該酒店的客人參加,所以今次我地無機會了。都係將呢個'第一次'留返比澳洲Gold Coast 的海豚啦~
2. 浮潛 - 本身未試過,加上沖繩始終都有點言語不通,有起事上黎都唔知點算。雖然好想玩下,但係又唔太敢博,嘻嘻... 都係下次先啦.. 

另外,男人一早request 行程不要plan 得太密,要預留多一點時間休息,享受寧靜環境。

所以...

6日5夜超hea行程計劃如下...

沖繩 6日5夜 - 重點行程
DAY 1 10 Oct, Thu
【PM-Nite : 國際通, Yui Rail 沿線遊】

DAY 2 11 OCT, Fri
【AM-PM : 文化王國, 玉泉洞; Nite : Yui Rail 沿線遊】

DAY 3 12 OCT, Sat 讀谷
【ALL DAY : Alivila Glory Church , AquaGrace Chapel, 殘波岬, 殘波海灘】

DAY 4 13 OCT, Sun 名護
【AM : 海洋博物館, 海中展望塔; PM : 菠蘿園, 生果園 Nite :恩納 ANA】

DAY 5 14 OCT, Mon恩納
【ALL DAY: 萬座毛, ANA InterContinental Manza Beach Resort, Aqua Luce Chapel, Crudesur Chapel】

DAY 6 15 OCT, Tue
【AM : Ashibinaa Outlet Mall】

另外我都MARK 底左幾間餐廳,都是網友推介的。不過到時都會去到邊食到邊,唔會刻意travel far 去找吃的。
因為日本朋友話,沖繩的食店都幾可靠,隨意選一間的水準都不會太差,。我地決定測試一下,找到難吃的就要AOKI 請返我食香港沖繩料理~~~~

圖片係由不同網誌中搜集的.. 多謝你們的分享,請容許我借一下你們的照片啦~

Antoshimo 炸麵包店

Jef 苦瓜漢堡

大東Soba

花笠食堂沖繩家庭料理

通堂拉麵 

ピザ喫茶 花人逢

百年老店 - 大家

當然,還有指定要去的churches 啦, 我已經買好了白色裙仔,到時候要去拍照拍照!!!!
我還自家制作了一本行程表,下星期我身就在沖繩啦,好期待呀~~ 


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

Instagram


----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...